tråkigt, men behövligt

Idag har jag inte hunnit skriva något, har handlat mat & städat en hel del.. Plockat ner skit från vinden, slängt massa annan skit, dammsugit, you name it. (Ändå så finns det så jävla mycket mer skit som borde slängas.. Vi har liksom för mycket saker i huset helt enkelt)....  Och så kom jag på, wooops. Jag glömde städa rummet. Men whatever, det är ju ändå aldrig städat ändå, så varför göra det? :P haha
I morgon ska jag tvätta golven hade jag tänkt med.. Älskar lukten som blir av ajaxen =D  

Nu ska Sara sova.

Sedan vann jag ju tävlingen om huvårdsprodukterna med! Jippiee. Vinner aldrig annars ;) :D

Kommentarer
Postat av: Maria

godmorgon tösen! :)

Postat av: Emrefelicia

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2009-05-19 @ 14:50:23
URL: http://emrefelicia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback