Tävling!

Vill du vinna hudvårdsprodukter? Kopiera och lägg ut denna text i din blogg och skriv även en kommentar på detta inlägg med en länk till din blogg så kan produkterna bli dina. En vinnare kommer lottas fram då tävlingen avslutas på torsdag kl 20.00. Hoppas på att turen är med dig! http://www.pappasflicka.blogspot.com/ Lycka till!




Lite kvällsuppdate då. Var ju o spelade bowling förut, yeeeey. Det var kul! Var väldigt längesedan. Det är som en tradition vi har .. morfar tar alltid med mig o syrran för att bowla på loven.. Men denna gången ville inte syrran hänga med, men det gjordde väl inget,.. hade kul ändå. Vi spelade länge.. 6 serier.. !! Hade en väldigt bra serie på 150 poäng, det är bra för att bara spela på skoj ;)  Men sedan var resten pretty bad.. :P

Nu har jag skrivit en massa jobbansökningar med. Andra omgången jag skickar iväg. Vi får väl hoppas att någon hör av sig... Vilket jag inte tror men... Jaja..

Nu ska jag sova.. För i morgon ska jag upp o dammsuga o tvätta alla golv i huset. På fredag kommer tjejorna hit!! <3 Kommer ha jäklans skoj alltså!

Kommentarer
Postat av: Maria

hoppas du vinner då :)

Postat av: Elin

Svar: Gruppboende för funktionshindrade 3/4 olika boenden :)

2008-03-27 @ 19:18:33
URL: http://elinpersson.blogg.se
Postat av: jenny

Grattis! du blev vinnaren till min hudvårdsprodukter =) Skicka din adress via mail så skickar jag grejerna på posten! =)
/Jenny

2008-03-27 @ 21:40:35
URL: http://www.pappasflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback