Mamma Mia vad bra den var!

Jaa, som ni vet såg jag Mamma mia filmen med min fd. Kompis ex ex. Nämligen KATRIN! hahah.. (ja ni förstår, det är comlicated, haha) igår.. o jävlar va bra den var! Blev verkligen positivt överraskad! Den var skit rolig, och själv satt jag hela tiden o sjöng med! Det går inte att låta bli. :) hehe. Verkligen en toppenfilm!! 5/5 ;) Jag & Katrin hade trevligt med, innan bion låg vi i gräset o solade i den underbara solen.. eller det var väl mer jag, Katrin låg i skuggan ;) Efter bion gick vi till Avenyn o tog en fika på Evas Paley i den otroligt goa värmen som är ute nu! Helt underbart! Man kunde ju gå i shorts o linne kl 11 igår kväll liksom =) Det gillar vi!!

Kommentarer
Postat av: Maria

åh jag vill se den filmen :)

Postat av: Katrin

sno va du vill. haha ja tycker inte ens att det ser ut som du =) puss

2008-07-25 @ 14:41:52
URL: http://avenueb.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag såg den med Olivia i onsdags, den va skitbra! Jag är ganska säker på att Sofia ska med, det har låtit så på henne iaf :P

2008-07-26 @ 18:14:44
URL: http://johannaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback