You're the stranger that confuse my heart

sholahopp friends. Mina besökare har ökat ganska mkt det senaste och det är kul! :D Jag är ju inte i den klassen som Kenza o brudarna.. men så många besökare kommer man aldrig kunna få;) haha.
Har ju också ändrat desigt lite här i blogga. Det är väl kul med lite förändring.. Men jag är inte bra på det. Där är en sak säker. haha. Men det är i alla fall snyggare än att ha en utav standard designerna.. För dom är INTE vackra om man säger så...:P Sedan kanske min är lite VÄL för extrem, men det skiter vi i, jag sticker alltid ut från mänden ;)

Idag var det ju första dagen i skolan.. Lite blandade känslor där.. Gött o komma tillbaka till mina babes o det dära.. men skolarbete suger ju ganska hårt :P men men, det är 22 veckor kvar till studenter har Emma fru räknat ut. Det ska vi räkna ner till! :D

Idag har jag haft en slapp UF lektion + att vi hade en Te provarstund på engelskan, ganska kul, men äckligt. Dricka te utan socker är ingen hitt. haha. 

Numera har jag ju också sovmorgon på onsdagar. Börjar 11.30 och det är ju inte liiiite skönt, eller vad säger ni... ;) image468


Kommentarer
Postat av: Elin

Det blev as coolt!
Gillar att det är lite crazy bakrunt liksom och sen vitt där man läser :D

Postat av: Maria

vad fint du har gjort om i bloggen :)

2008-01-09 @ 11:42:06
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Anonym

FUCK VILKEN FUL BILD

2008-01-09 @ 12:22:17
Postat av: Sara

Lina, din anonyma jävel, lägg av ;)

2008-01-09 @ 16:17:40
URL: http://payinginnaivety.blogg.e
Postat av: Nicolasronja

i love this page keep it up.

2009-09-02 @ 14:12:12
URL: http://nicolasronja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback