skit dag typ..

Idag har det vart en tråkigt dag. För det första har jag gått runt o irriterat mig på men speciell person. Som jag dock inte kommer hänga ut här eller så.. Men ack så irriterad. Sedan var det en sådan där tråk-dag i skolan med bara en lektion, där vi typ inte gör något. Jo, jag o Lina spelade Texas hold 'em och diskuterade reglerna med våran lärare... :P
Stack o solade idag efter skolan. Sköööönt. Jag i princip somnade... =) haha. Måsta fuska lite nu innan Thailand förstår ni ;)

Hade tänkt att göra en ute och inne lista för skoj skull. Lina kom upp ed förlaget idag på lektionen. Men den kommer nog i morgon. :D Och det är vad JAG tycker är ute o inne ;)

ja just det.. vi spelade ju match förut.. Vi var icke så bra denna gång. Blev ett lika resultat. men får vara nöjda med ett poäng iaf...

I morgon ska jag på smink rådgivning på Make Up Store! :D Samt handla för 500 :-

Kommentarer
Postat av: anna

åh nu bidde jag avis - älskar make up store!
kram

Postat av: Maria

har också en person jag irriterar mig på, tar så mycket av ens krafter :(

2008-01-16 @ 23:14:42
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Anonym

Usch jag gillar inte såna dagar där allt är tråkigt och man bara är allmätn irreterad!

2008-01-17 @ 09:30:36
Postat av: Karin

rosa tröjan köpte jag för 100 kr (REA) på Zara

2008-01-17 @ 10:48:17
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback