Vad vore världen utan TV

hahaha, jadu. Har precis kollat Desperate. Gud vad jag älskar den serien, muuums. :)

Jag har tänkt mycket på den där bloggen.. en tjej som heter Liv och som har bröst cancer och som skall dö i morgon, ja vet.. det låter hemskt, hon är också bara 20 år. Jag har läst alla hennes inlägg, och berörd blev jag. men jag har också läst alla kommentarer, folk som har anmält bloggen osv.. och har som många andra börjat tänka.. är allt en bluff? Som hon har skrivit, i morgon kl 20.00 kommer hon att somna in.. MEN? I Sverige får man ingen hjälp med att dö... Så jag vet inte vad jag ska säga, stämmningen i den bloggen är sorgsen, såklart om detta är sant, men om detta är en bluff.. jaaa.... vad säger man.. man vill ju inte att ngt av det skall vara sant.
Varesig det är sant eller inte har jag köpt rosabandet iår =) tycker att man kan hjälpa till med en sådan liten summa som 20 kr.


Nu utmanar jag också alla mina vänner att bli medlemmar i FACEBOOK ;D Come on.

Kommentarer
Postat av: emma

Jag ska köpa ett rosa band när jag köpt en jacka, för man måste ju ha nån stans att sätta det! :P hehe. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback