Guten Nacht

nu ska jag sova, Farfar o hans fru kommer tidigt i morgon för att vi ska hälsa på pappa, han fyller ju år i morgon! :) Så det blir upp tidigt så att vi får tättat golven så det luktar frääscht =)
 
ja.. o så kommer vi till idol.
Patrizia blev näst på tur att lämna IDOL. Tja, hon hade en röst jag verkligen gillar, men hon var inte en utav mina favoriter, inte speciellt förvånad att hon åkte ut. Fast jag tycker ju SAM SUGER hårt, så nästa gång får det bli han..

men nu ska jag nana gott folk.
See ya.

Kommentarer
Postat av: Lina

SAM SUUGER!! :P

2007-10-13 @ 12:21:20
Postat av: emma

han är söt som en hundvalp och sjunger som en sexig mothafucker, i like sam!

Postat av: Lina

men du har ingen smak emma ;D

2007-10-13 @ 20:39:54
Postat av: Elin

sam suger balle

2007-10-15 @ 17:15:59
URL: http://elinpersson.blogg.se
Postat av: Jakobkristina

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2009-02-09 @ 10:14:36
URL: http://jakobkristina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback