En trött Sara

Har nu kommit hem efter A-lagsmatchen, har ätit varvat ner.. Kan inte lägga mig riktigt än, men snart måste jag, för jag ska upp 6.30 i morgon. :(
Matchen.. ja va ska man säga, vi ledde hela men tappade i slutet, så jävla typiskt. Vi var värda att vinna, och jag fick rött kort, bad Sara. Nästa gång ska vi slå de jävla tykna, spydiga,GAMLA TANTER!!!! usch. ...förlåt...

Plain White T's , det är dom man ska lyssna på nu, de är helt enkelt grymma! Ni känner säkert till deras singel Hey There Delilah , men deras andra låter är muuucho bättre ;D


God Natt på er.

Kommentarer
Postat av: emma

I love them to! Kan skcika album deras album till dej om du vill? Har två. Puss
P.S Måste snacka med dej om tågbiljetterna + projektplanen.

Postat av: Berntirmelin

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2008-12-15 @ 18:55:25
URL: http://berntirmelin.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback