Snuv snuv

image448Sitter här och snorar. gillar inte att vara förlyld, men det är ju smällar man får ta ;) hehe. Bara det inte blir värre så.. men det ska jag nog kunna unvika eftersom jag inte ska träna mer innan SM.. :)
Jag har beslutat att jag inte ska göra något vettigt av denna dagen heller. Jag ska bara slappa hela dagen =) det gillar vi. Eftersom jag filar på min blogg design kanske jag kan fortsätta med det... eller något? Ja vet inte faktiskt. Jag vet heller inte vad det är på TV ikväll, jag tror inte det är något som jag gillar. Jag får nog äta glass ikväll istället. Det gillar vi det med ;)

Köpte nya löparskor igår med =) Ett par snygga löpar asics för bara 550 kr. Asperos skokvällar äger. 50% är ju asbra liksom. :) Jag har ju förlagt mina gamla.. helt borta. Någon har nog tagit dom. Hoppas jag på. För om jag hittatr dom nu när jag löpt nya blir jag inte glad.. :P


Bilden är på Lina, Jasna & Mig från Polen (L)

Kommentarer
Postat av: Karin

10 par:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback