Partaj

Jaoopp, igår var det ju dags för fest i Gunilse igen :) Typ samma gäng som förra gången kan man säga..  Det började med att bussen inte gick när Lina trodde, så vi fick stå o vänta ute i kylan i ca 30 min. Annars var kvällen hellyckad. Det blev roligare ju senare det blev. Of Course.. ;)  Bilder kommer.. när jag fått dom av Lina ;)

Så idag har jag gått på Ikea med mamma + en härlig dagen efter huvudvärk. men det är sånt man får ta. har också haft en osnyttig dag. Men det förtjänar jag efter -9 kg ;) Moahahah.

I morgon är det match mot heid. De MÅSTE vi ta, annars dör jag.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till på matchen

Postat av: emma

Du är min idol! 9 kg!
Jag kan inte ens gå ner 1!

2007-11-19 @ 21:23:33
URL: http://weidrowithnoname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback