Dreamz..

jao, som sagt.. Våran UF företag, Bag Me Up blev ju inbjudna till en mässa på konserthuset idag. Var ändå lite skeptisk till det hela, men det visa sig att det var riktigt kul faktiskt! Vi fick många beställningar och många posetiva kommentarer =) Tom. En fd. UF lärare som trodde att detta skulle bli en succé, och det är ju hur kul som helst att få höra! :) Ni får en bild o en video från "jippot" ;)


Och jag blev glad idag, innan jag började på VV så sa jag till mig själv att jag skulle gå ner 10 kg innan Jul, det har jag klarat av redan en månad! hur glad som helst! 10,5 för att vara exakt :) Jippiiiee!

I morgon är det SM, can't wait! <33

haha, notera, HÄR HAR VI JAG!! Svenskan är lite dålig

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Fy fan:P
Ta bort videon.

Postat av: Sara

hahahha, neej!

2007-11-23 @ 22:45:15
URL: http://payinginnaivety.blogg.se
Postat av: Jennipher

gud vad du är grymt duktig! 10,5 kg? :O tyckte ju du hade fått snygga ben ;)

2007-11-25 @ 21:12:25
URL: http://jennipheer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback