Snaaart sommarlov!

Jaa, snartsnartsnart! Igår var jag hemma pga feber & idag är vi lediga! :) Det är bara två lektioner i morgon o på fredag är det bara träning.  På måndag är det bara UF-information till nästa år och på tis-ons är vi lediga. Sedan är det väl ngt på tors, sedan slutaar vi på fredag!! HUR GÖTT ÄR INTE DET?? xD

Ni ska få höra på en grej. Jag läser en bok. haha, fick mig ett jävla ryck. Kollade i min hylla. Där stod en bok jag råkade sno med mig från Nylöse tiden. Alltså 2 år sedan. haha. Handlar om en tjej som går i 8:an, lite barnslig, så min syrra ska få läsa den efter mig. haha "VADÅ VA MENAR DU MED DET? ÄR JAG BARNSLIG?" hahaha..  Boken heter "Kära Tjejer" haha.. Kul. SÅÅ kul. jag har nästan läst ut den med, på EN dag ;) haha.



Linda den bajsen ska åka till GREKLAND? O sola & bada. Avis, JA det är jag! Hon åker om en vecka, men hoppas du får det bäääst gumman :D <3 O glöm inte att sola för mig ;)



image343
Var tvungen att lägga in en bild på Johanna som har klippt av allt sitt hår! Hon hade verkligen JÄTTELÅNGT innan, men detta.. SHIT, det är SÅÅÅÅ SNYGGT. Wow, Passar dig suuuper gumms ;) <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ska sola för dig med :)
Jag ska bli neger!

Postat av: emma

Det är så jävla gött ju. =D

2007-05-30 @ 15:19:05
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se
Postat av: Jess

hehe jo jag vet. Fult som fan hahaha
Vågat att klippa av sig allt hår :S skulle inte jag vilja. jag håller på sparar ut jag =)

2007-05-30 @ 20:14:15
URL: http://princessjess.blogg.se
Postat av: Evangelinelillylost

Great site!!!

2010-02-04 @ 10:41:30
URL: http://evangelinelillylost.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback