Snö helvete vad jag hatar dig.

106334-153Vaknade i morse klockan 9 för jag var så jävla pissenödig. Kollade ut genom fönstret. Det var inte en vacker syn. DET VAR FULLT MED SNÖ. Varför? Snälla, varför måste det börja snöa NU? Jag som verkligen har bett för att det INTE ska bli snö nu. WHYY? Jag gråter floder. 

Det blev Ikea idag. Och det blev ett nytt bord! =) Snart ska morfar bara komma hit och motera det. Mamma sa att hon inte kunde.

För övrigt så har jag ångrat mig. Danny ser mer mogen och vuxen ut med sitt lockiga hår. Förut såg han lika barnslig ut som han är. (förlåt Emma) Men han är faktiskt det. En rolig pojk detdär ändå =P Tom, som gick från lite mullig och inte så himla het, till en spinkig vältränad kille har blivit en sån BABE! :D Älskar hans hår, hans tatuering, hans mage :D haha. Och hans underbara röst =D <33

Sorry's just not  good enough for you, everybody makes misstakes, and that's just what we do.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihiih Tom har underbett!

2007-01-20 @ 17:01:06
Postat av: emma

Oh Danny =)

Postat av: Sandermia

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2009-01-30 @ 08:09:48
URL: http://sandermia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback