Jävlafuckingbajsskit

106334-160Ursäkta mitt språk. Men så går det när jag förlorar. Eller rättare sagt när vi förlorar. Jag hatar det. Det är verkligen det värsta som finns. Jag måste nog erkänna att jag är en liten dålig förlorare. Fast ändå inte, blir bara så arg på mig själv. Vafan gjorde jag så för osv. På planen kan nog dom som inte känner mig tro att jag är dum. hehe, men ibland kan jag skälla lite på folk, eller nej, det är mest på Ines (stackarn, haha), för hon är den enda jag vet som tar det bra och inte på fel sätt och samma tillbaks hon säger till mig om jag gör något fel & det är skönt!  Vi vet var vi har varandra på plan. Men i alla fall så gjorde vi en såndära plattmatch igen. Så jävla dåligt! Det var med farmen idag. Vi mötte Warta. Och förlora mot dom vill man inte!! Gaaah.

Det var så roligt.. Mamma berättade det för mig häromdagen.. Vi tränar ju med 91:orna nu, för att vi ska spela A-flicks SM steg 4 snart (steg 5 är finalerna så steg 4 är jävligt bra). Hon hade pratat med deras tränare.. De tyckte att det var lite jobbigt när jag och Ines bråkar hela tiden. HAHAHAHA. Jag höll på att dö av skratt. Det är nämligen så att jag och ines har den största hat-kärleken till varandra som finns!  Vi retas hela tiden, slåss.. Name it.. Men allt är bara på skoj. Och det vet vi. Alla vet, förutom 91:orna då! hahaha.. Det var bara för skoj, men okej, jag ska bättra mig! haha xD

Imorgon skall jag till tandläkaren igen! Jag ska guta (stavas det så?!) ett tandskydd som jag ska ha på matcherna och sådant.. Fast Bitte, Linas mamma hade sagt till morsan att man inte kan prata med sånna heller.. haha. 1000 spänn på ett tandskydd där jag inte kan prata med dom i. Jag är fan den som snackar mest på matcherna, hur skall detta gå ? xP Aja, jag vill i alla fall inte slå ut nåra mer tänder. Enough of that!
It was only a kiss, it was only a kiss..


Kommentarer
Postat av: Maria

tuff bild på dig!

Postat av: Sara

Tack så mycket! :)

2007-01-21 @ 22:26:47
Postat av: Liv

Jag hatar oxå att förlora, kan verkligen inte hantera det...

2007-01-21 @ 23:12:58
URL: http://leifiii.blogg.se
Postat av: Johanna

gjuta tror jag..:P fast du kankse inte ska lita på mina stavningskunskaper :P

2007-01-22 @ 15:30:52
URL: http://johannaandersson.blogg.se/
Postat av: Taralddiana

Hello! Very interesting and professional site.

2009-03-10 @ 11:24:36
URL: http://taralddiana.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback