Grått och Söndag

Ja.. det hör ihop på något sätt. Jag hatar Söndagar, det är alltid grått o tråkigt och man vet att skolan börjar dagen efter. Men jag har bara idrott denna veckan, så det är skönt! Börjar inte lektionerna förän nästa vecka.. & då ska vi vara i våran nya fina lokal! Det ska faktiskt bli roligt att få vara där.
 
Jao, det har vart en helg med farfar och Gunilla här. Vi träffar ju dom inte så ofta.. De bor ju så långt ifrån.. Men det var roligt att träffa dom och så. Vi åt på Amazing Thai igår, det var riktigt gott! Men jag blev så mätt så jag kände mig som en uppblåst ballong!
Jag fick också köpt mitt fritidskort.. Jag tror faktiskt att jag kommer tjäna på det, för jag köper fan 100-kort i ett.. nu när jag får betala 2 kuponger också.. Så nu kan jag åka till Emma & Linda utan att betala! :D haha.

På fredag ska tjejerna hem till mig <3 Vi har ju inte träffats på lovet alla 4.. Det ska bli roligt, jag och Lina tänkte att vi kanske kunde bowla innan.. :) Får se.. Men jag har bestämt att det blir från Utbys.. ;) haha, orkar inte göra tacos + att det är lite tjatigt att bara äta det hela tiden serrö.

Funderingar.
- Famous last words. Mums på den låten säger jag bara. 
- Fall Out Boy; När ska deras nya album komma? (Måste ju kunna alla låtar innan konserten)
- Ska McFly NÅGONSIN komma till Sverige?  





godaste teet Blä för te
äckligast teet allt te

godaste frukt banan & Päron

godaste grönsak avokado
godaste maträtt Tacos

äckligast maträtt Rått kött
bästa skönhetsprodukter:

- läppar Aco's härliga & Lancome's läppglans
- hud Dove
- ansikte Lancome's dag&Natt creme
- mascara Lancome's här igen, för den har jag.
- foundation Maxfactor
bästa parfym Escada - Magnetism
bästa minne Panic! At the Disco i Köpenhamn <3
favoritfärg Svart&Röd
hatfärg Biege (vet inite hur det stavas)
bästa mp3 iPod nano (rosa)
bästa låt "Famous last words"
sämsta låt Om man säger hiphop, så är allt inom det där DÅLIGT!
bästa shoppinggata Vet inte..  Nordstan i GBG är okej.. :P
bästa stad Göteborg.. :D
favoritställe på ön Vilekn ö?
roligaste skolämne Idrott, HAHA
hatämne MATTE!
vill bli Något bra
bästa film Pretty Woman älskar jag
bäst klädda kändis Vette fan asså, jag bryr mig inte
sämst klädda kändis britney spears
godaste kaffet Latte
bästa nätshopping cdon.com
bästa pryl iPod-sladden som man kan koppla in till sterion
favoritfärg på nagellack Rött & Svart
bästa solglasögon-designer Gucci, haha för allt som jag har är bäst.. :P
snyggast väskmärke H&M's typ, haha
favoritplagg Mjukisbyxor
längtar till Fall Out Boy i Köpenhamn den 21:e :D

Kommentarer
Postat av: emma

skicka den låten till mej! som du pratar om,..pussa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback