Lovet går till sitt slut..

Jahaja, då var lovet slut. Det har gått alldeles för fort kan man säga! x( Hmhm, vad har jag gjort för någe kul nu på lovet då liksom?
SOVIT
- Vart på alla hjärtans dag bio med Johanna, Mikaela & Sofia <3
- Shoppat!
- Mys med Lajna ^^
Inte så mycket, men det har vart för jävla skönt i alla fall! Jag har tagit det så lugnt jag bara har kunnat! :)

Igår tillbringade jag dagen med Lina <3 Först var i stan och kollade efter lite shit, Lina hittade ett finfint skärp! =) Jag hittade.. INGET, nej men jag hade faktiskt shoppat dagen innan så det gällde att hålla sig ;) Sedan blev det lite godis shopping i alla fall. haha. Sedan var det buss hem till hennes place, där vi fick ett ryck och skulle spela yatzy!  :O Vi rotade igenom hela frådet med flyttkartonger, men vi hittade det inte! Auh, så det blev barngeni & Den försvunna diamanten! Jag kan ju säga så att jag vann allt ;) Sedan gjorde vi Tacos! xD Men dumma som vi är så hittade vi ingen sås! Vi åt alltså Tacos utan sås, helt okej, men men. Efter vi hade ätit så hittade lina såsen, & kallade mig för dumhuvud liksom, hon skyllde det på mig ^^ haha. JAJA! Sedan kollade vi såklart på melodifestivalen, jag blev lite besviken på min babe, Sebbe, VAD HADE HAN PÅ SIG? VAD HAR HAN GJORT MED SITT HÅR? :O jao jao.. han hade väl en dålig dag när det gällde stylingen :P
I alla fall var vi uppe lite fööör länge, som vanligt! Eftersom vi skulle spela match! :P Men men >.<

Och i morgon är det skola igen och kan man vara mer än deprimerad en sådan här söndag? :'( Nej. Bajj.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja vet! alla ja pratat me undrade om nån smält en tuggummibubbla över sebastian! Vad tog den sexiga, rebelliska och mystiska sebastian vägen? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback