Änligen försvinner snön..

Det är typ första gången jag tänker JA! DET REGNAR! Men just nu hatar jag snö. Bort med skiten och hit med vår! I morse när jag skulle ut såg jag att det regna, åh så härligt. Då får vi hoppas att snön snart försvinner :)
 
106334-163Jag vill ha vår och jag vill ha Påsk, för då ska jag och mina älsklingar åka utomlands! Jag kan tyvärr inte säga vilket land, för det är en hemligehet. Vi ska ju på en hemlig resa med handbollslaget. Jag vet vart vi ska, min mamma sa det. haha! x'D  Jag har lyckats att spela med att jag inte vet vart vi ska när vi har diskussionerna i omklädningsrummen. haha, lika roligt varje gång. Lina är faktiskt grymm, hon lurar shortan av alla ;) Våran tränare har i alla fall sagt att vi inte ska till något varmt sol o bad ställe för det är för dyrt, Och då kommer Strauss med den brilljanta iden! VI SKA NOG TILL ITALIEN! hahahaha.. (Det är inte dyrt eller så..) ^^,


Idag blev det ingen träning för mig, som väntat.. Jag är fortfarande lika sjuk.. Lär ju inte bli någon i morgon heller.. Åh, Pappa sa att jag skulle se om jag får pencelin eller något. Jag har vart sjuk ganska länge nu. & det är inte roligt. I alla fall, i morse åkte jag in till stan med Lina ♥ (efter hennes träning) för att köpa Engelska bok. Uuh, jag orkar inte läsa sån skit. Jag är ju inte känd för att gilla läsa som kanske de flesta vet.. Och den senaste boken jag läste (Nils Holgersson) gav mig verkligen inte insperation till att läsa mer.. Det var bokstavligt talat den sämsta boken jag någonsin har läst. Om jag ska läsa måste böckerna vara bra, tex. som Gömda osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback