SHOPPING!

Idag var det muntligt nationellt prov i Engelska. Man skulle återberätta en text + att diskutera med den man var med. Jag & Alex var tillsammans. Det gick bra! Man kände sig änna lugn när man snackade med henne. Skitbra! ;D Hoppas jag får bra på det nu.. Jag var SÅ nervös innan.. :P
Men efter skolan som idag slutade ca 10.30 åkte vi in till stan för att unna oss en RIKTIG shopping runda. Som slutade med att jag kom hem med 5 påsar! hihi :D Först känner man en sån lycka, men sedan blir man lite deprimerad för man har spenderat så mkt pengar! haha. Men NEJ, det var fina grejer iaf! ;)
Kolla här.. :

Skor från:
 DinSko






Tröj/klänning
GinaTricot






Tröj/klänning
GinaTricot






T-Shirt med tryck (herravdelning, men whatever, DEN ÄR SNYGG)
JC






Tröja
TopShop (mkt snyggare i verkligheten om man kan säga så :P)






Väska
Kårlins


Kommentarer
Postat av: svampbob

ååh vad fina grejer!

2007-04-12 @ 17:17:04
Postat av: svampbob

i like the bag, like a little pussycat

2007-04-12 @ 17:17:30
Postat av: Brooshan

Yes your bag is a pussycat too. The real pussycat! ;D

Postat av: Brooshan

Yes your bag is a pussycat too. The real pussycat! ;D

2007-04-12 @ 20:40:47
URL: http://payinginnaivety.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback