Bränd tunga ^^

image274Utav KAFFE! åh, jag och Lina skolkade från Historian idag! Shame on me. Näemn, jag hade ingen ork till en till utav Lisas lektioner. Uh. Vi åkte in till stan och åt glass och jag köpte en alldeles vanlig kaffe på mcdonalds. Sedan kollade vi oxå på singstar spel jag ska köpa på fredag! :D Jag och Lina ska sjunga för fullt i helgen! :D haha. Träffade Mikaela & Johanna på bussen med! <3 :D

Och jag är SÅÅÅÅ lycklig. Jag och Linda blev färdiga med Handel arbetet idag! Gött, 40 sidor. haha! x'D
Idag ska jag bara njuta av att inte ha några läxor och prov! haha :D

See you later.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi rockar Sara ! <3

Postat av: Tin

ska tjalla för din lärare haha =) puss

2007-04-18 @ 17:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback