Make us it, make us hip, make a scene...


"fack & dö ba" Jag är redan trött på skiten. Nu har jag gjort 1 läxa som är tills i
morgon, den andra fattar jag NADA utav. Heelp me. Näthandel. Bläääuh >.<
Idag har det vart en så kallad "lång" dag i skolan. Vi sluta 15:30. typ.. hade handboll i morse, ganska rolig träning faktiskt! Sedan skulle det vart "idrott&hälsa" som nu innehåller ledarskap. Men vi som tränar sent hinner inte till den lektionen. SYYND. haha. Den börjar samtidigt som vi slutar.. genomtänkt. Väldigt. Sedan var det Engelska, tråkig lektion. Sedan Matte. HAHA. Det går inte att sitta bredvid Fru Emma utan att bara börja asgarva. Jag & Emma jobbade tillsammans, fattade nada lix. Men sedan kom vi fram till svaret, ja, det var typ 39,5. Men enligt Emma hette det 39, halv. Och det var plusetivt. Hahahah. Fy i helvete vad jag skratta. Emma är inte sann. Sedan var det slut på det roliga, förutom att Linda satt & posa och tog kort med min mob. När våran lärare Lisa kollade. haha. Hon skratta. Linda, hahah xD Lina låg & åma sig på golvet efter letionen, hon trivs där nere på golvet. hahah xP
Nu är det snart träning igen. 37 dagar kvar tejer!
/
Paying In Naivety

She didn't choose this role. But she'll play it and make it sincere..


Kommentarer
Postat av: Liiiiiiinda

himla knasdag som vanligt.typ.

2006-09-05 @ 18:32:28
Postat av: Emma "frun"

Haha sara du skämer ju lungt ut mej på din blogg iaf! jaja jag kan leva med det. 37 dagar kvar :D

2006-09-05 @ 18:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback