Praying for love in a lapdance.

And Paying in naivety.

Brendon goes HOT.
Hm, vad kan det vara. Jo, 4 dagar sedans konserten var. Tiden bara rinner iväg, det känns som det var igår vi stog & hoppade, skrek, svettades och ta mig fan allt.. Jag inte smälta det liksom. För det var helt sjukt sepe galet underbart. Jag kan igentligen inte skriva i bloggen hur det var, jag menar den känslan.. Måste upplevas. 
Pratade med Caroline idag med.. Snackade "minnen" haha, sedan 4 dagar tillbaka. Jag har bestämt att hon ska komma till Göteborg & hälsa på mig med xD hihi. 

Nu är Prison Break. Jag vet redan vad som händer ^^  

Everybody (L)


We had the best time of our lives.

Caroline, Viktora, Jag & Emma.












Kommentarer
Postat av: Nisse

aa det var tider det ;(

2006-10-17 @ 20:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback