Griiin.

Nu spelar nog My Chemical Romance. JA, jag är jätteledsen för det. :'( Det var en söt artickel i Metro  om dom idag. Bläh. x( KUL FÖR ER SOM ÄR DÄR SÄGER JAG DÅ!
Jag ska flytta till fryshuset en vacker dag. Men, för att må lite bättre så tänker jag mig tillbaka i tiden. Funkar alltid. hehe..
Föresten, så drömde jag om min man inatt. Brendon då alltså, det var en sepe dröm. Men söt var den. Vi kramades & va värsta romantiska. Nej men det var nog något på gång tror jag. haha. När vi kramades kändes det så äkta. - haha -  Han är fanimej den hetaste på denna jord. Å då är jag riktigt jävla seriös. mahaha. Slutsnackat om det. ^^

Men jag älskar dig <3





Hello snykking xD







Hemtentan dödar mig i alla fall. dödadödadöda mig.
& jag har en blåtira. Det är jävligt snyggt. Ja lovar! har aldrig kännt mig sexigare lix. x]

/Lars

Ar du kär i någon: Typ.
vad gör du om ett år: Typ går i trean o längtar efter att ta studenten för att sedan sticka till min man i USA.
önskar att du bodde någon annanstans: Japp. US and A
tänker du på självmord: Nedu.
tycker andra att du är attraktiv: Nej det vet jag inte, tror inte det.
vill du ha fler piercingar: FLER? jag vill ha en ja!
vill du ha fler tatueringar: Skulle vilja ha ngn tuffig ja
dricker du: Nja, lite av varje, ibland mjölk, vatten, cola.. DAAAH
röker du: Jag dör hellre. hatar cigz.
vilket shampoo använder du: Elvital (heter de så?) det rosa iaf..
vilken parfym använder du: Gucci envy me, LaCoste touch of pink, Escada magnetism.
vilka skor använder du: Converse, Vans & mina stövlar.
vad är du rädd för: typ att dö.
gillar du att tvätta: neej
gillar du bergochdalbana: ÄLSKAR!

SENASTE..
filmen du hyrde:
Vet inte asså..
filmen du köpte: No idea.
låten du lyssnade på: The Saints are coming- green day & U2
låten du hade på hjärnan: She falls asleep - McFly
låten du laddade ner: Woppps, ääh.. tror det var My CHemical ROmance (shame on me lixom)
personen du ringde: Mami
personen som ringde dig: Dadi
personen du sms:ade: Antagligen Lina.
personen som sms:ade dig: Mor
personen du kramade: Brendon, i min dröm i alla fall. det var den senaste.
TV-program du tittade på: Top Model (spyyyy på det)

FÖR ELLER EMOT
långdistansförhållanden: för
utnyttja någon: emot
självmord: emot 
döda någon: emot 
teenage smoking: emot. patetiskt.
att använda droger: emot.
sex före äktenskapet: för
köra onykter: emot 
förhållande mellan homosexuella: För.
såpoperor: föööör xD

FAVORIT..
mat: TACOS!
fika: Ngt på fröken olsson typ.. :P
låt: AAH, den svider. Jag kan verkligen inte säga. :'(
sak att göra: lyssna på musik o leka med vänner
sport: hockey & handboll!
dryck: Cola xD
kläder: Tuffa tröjor med tryck. xD mahaha
film: Vet inte, typ White Chicks, haha.
band: just nu, Panic! at the Disco & my chemical romance.
bil: VOLVO ^^
land: Vet inte.. Vill till usa.

HAR DU NÅNSIN..
gråtit över en pojke: hehe, njae.. typ :P (OKEJ JO DET HAR JAG)
gråtit över en flicka: Jadå
ljugit för någon: Eh ja.
varit i slagsmål: Jag slåss varje dag i skolan om det räknas.
blivit arresterad: Av Lina ^^

ANTAL:
gånger du har varit kär:
 Ska jag räkna med alla kändisar. typ 43.. :P
killar du har kysst: Typ vet inte, någon nån gång. Det var endå Meningslöst lix ^^
tjejer du har kysst: Bläääh. 0.
killar du haft sex med: 5 HAH
tjejer du haft sex med: 0
kontinenter du har bott på:  en.
olagliga droger du har tagit: Ingen..
personer från grundskolan du har kontakt med: Ett par xD
skivor du äger: typ 1000000?
gånger ditt namn har varit med i tidningen: 0?
ärr du har på kroppen: Tyå 159 st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback