JulShopping

Hej hopp. Idag har jag vart i stan med Lina o handlat julklappar. jag säger inte vad. Men det blev nog bra i alla fall. :P  Nu sitter jag hemma hos Johanna och hon har precis suttit här o asarvat åt mig när hon har gjort om bilder på mig. Ha Ha. Kul, om du lägger ut någon sådan bild så dööödar jag dig, det lovar jag.

Japp, snaart är det jul.
Snälla tomten, ge mig: En digitalkamera, en rouge bortse, svart nagellack, tröjor från ginatricot.

Och snart är det Nyår, den ska jag tillbringa hos Johanna och vara med alla mina babes :) Det hoppas jag ska bli roligt. nej, det kommer bli roligt. xD

Fan va det r sköntmed jullov. ÅÅÅH :D

kan inte vara utan: Låten Teenagers - My Chemical Romance.

Pusshej.

Kommentarer
Postat av: t-bag

I love that song too =D

2006-12-22 @ 10:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback