Borta bra, men hemma sämst.

Ja, nu är jag hemma från paradiset om jag får kalla det så. För det var det fanimej. Det var så jävla gött. & det är inte varje dag man bor på 5 stjärnigt hotell & åker 1:a klass på flyget. Så allt har bara vart bra ;) När jag kom till hotellet fick jag en välkomms-drink det första jag får & så ser jag hotellet å dööör. Hur ska jag hitta här? SÅ STORT. O så JÄÄÄVLA fint (förlåt för alla svordomar, men jag kan inte hjälpa det) Vi stack till rummet å så slängde jag mig i sängen i väntan på att de skulle komma med våra väskor xD Den dagen var man lite trött efter den 9 timmar långa resan så jag bara sov sedan.
Efteer denna dag var det sola bada & äta som gällde typ. haha. Skönt i vattnet var det, 28 grader o typ 30 på land. Så jag ska ju inte klaga.. Första veckan kom det små skurar på dagarna men dom försvann innnan man ens hunnit resa sig från solstolen, så det var inget störande.. 
Sedan kan jag ge er ett tips.. Om ni inte hittar någon kille ni vill gifta er med här i Sverige, då kan ni åka till Dominikanska Republiken, där vill alla gifta sig med dig. Speciellt en ful vakt som fan inte kunde lämna mig ifred.. :P "Toooo Beautiful, Tooo Beatiful, wanna marry me?"  Usch :P Fast sedan fanns det några läckerbitar med, det kan man inte tro.. Men tänk efter lite, Felix Sunshes (Jag vet att det inte stavas så, men jag skriver så som det låter) Han kommer därifrån & han är inte liite het eller? xD haha. Nog om det.
Vi var också på Paradise Island. FYYYY va fint vatten. Aldrig sett så klart vatten i hela mitt liv.. Där var bara en liten sand Ö som man snorka runt. Hur vackert som helst! :) Vi tog lite kort med undervattenskameran o så.. Hoppas det bli ngt.. Cooolt :D
Något jag inte får glömma, MATEN. Det var så mycket mat!! På buffen så var det huuuuuuuuuur mycket som helst. Å nya rätter varje dag! Sedan fast det 3 andra restauranger.. Som var Al a carte restauranger. GOTT :D O dessa fanns på hotellet så ni kan ju tänka er hur stort det var.. :D  Jag vill tillbaka! ÅÅH 2 veckor är alldeles för kort tid!
Dominikanska Republiken, Costa Dorada, IBEROSTAR. -  ÅK DIT.
Underbart.. (L)

Kommentarer
Postat av: elin

Har fått för mig att du bor i gbg och gillar p!atd. Så vem är då inte bättre att fråga var man kan köpa p!atd-tröjor i gbg än dig?
Skulle gärna vilja ha en sådan.

2006-12-17 @ 01:23:26
Postat av: emma

okej. jag e inte alls avundsjuk. mhm.

Postat av: Sara

Asså, du kan ju beställa på internet. Jag har inte hittat en affär i gbg.. Tyvärr :/

2006-12-18 @ 12:52:49
Postat av: DVD

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2008-01-08 @ 18:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback