snark..

En riktigt trött Sara här kan jag säga. Vi var ute igår, jag, Joey & Helena! Sista utgången innan Johannas vistelse i Barcelona... :( Det var en riktigt rolig kväll på Nivå denna gången! Gick vidare till Park, men det sög faktiskt denna gången! Har vart riktigt ball där det senaste men igår hade deras recident DJ Sebastian faktiskt tappat det :) 1 bra låt på den 1½ timme på kvällskvisten vi var där, och det var Lollipop! Då föredrog jag faktiskt Nivå för aftonen, inte för att Kartberg var någe bra.. Utan för att vi hade jävligt roligt bara! =)

Jag & Exorsisten själv!


Mina damer o ja


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men fan sara, vad sa jag om bilden? Du skulle ju måla till vårtor på tungan! Saknar dig redan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback