Tjejsnack

Det var ett tags sedan, men nu kände jag för det ^^ 

Vecka 36
I bakgrunden

  • Vad har du för startsida när du öppnar Internet, och varför just den?
    Jag har GT´s hemsida, då ser man med en gång om det har hänt ngt intressant..
  • Vad har du för skrivbordsbakgrund i din dator, och varför just den?
    Jag har en bild från landet i sommras, en solig bild som jag tog på bäcken =)
  • Vad har du för bakgrundsbild i din mobil, varför just den? Om du inte har sån mobil, vad skulle du vilja ha, varför?
    Jag har en bild på My Chemical Romance från Pier Pressure i sommras, har den bara för att den är snygg och jag älskar mcr!!
  • Vad ser du om du tittar ut genom närmaste fönster?
    Massa skog.
  • Vad hör du för ljud i bakgrunden?
    Musik? Lyssnar på Mika, måste lära mig texterna till konserten !  ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback