Shopping såklart ;)

Idag kommer lite bilder på lite nya grejer! men, först lite om dagen som har vart rätt trevlig. Var o vägde mig idag, hör och häpna, jag har gått ner 3,4 kilo. På 3 veckor, bra jobbat Sara, bra jobbat! Plus, att midjemåttet är roligare att kolla på än kilona.. Jag har minskat 6 cm på magen och 4 cm i midjan.. lite på bysten med, men det vill jag inte veta av ;)

jag, ekonomiansvarige och VD:n var i stan idag och gjorde våran marknadsundersökning, tur att någon är bra på det (linda) Hon typ fick 38364832 svar, jag fick.. äh låt mig räkna.. 5? men men, det gick väl OK, vi gick en sväng in på Festival sedan och tog en kopp kaffe.. Gott :)

Jag har också börjat köra gott folk! :D Det går, men det är ju inte så bra än.. kanske bara för att jag har kört två gånger.. Men jag ska köra i morgon med =) Det är kul, dock inte när man får 211 kärringstop på rad..

Här är min nya gräjjor :D Ursäkta min feta röv, men den bara är sån :P

 Plus att det var ngn tunika med.. =) Allt är från Josefsson :) Behövde verkligen jeans som ni ser, min favvisar är ju sönder och nu kan jag äntligen slänga dom när jag hittat dessa som är helt underbara!! :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Fina jeans:) Är det tre olika?

Postat av: emma

snygga jeans! Fan vad många oxå :P

2007-09-29 @ 10:49:36
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se
Postat av: Johanna

Men shit gumman va duktig du är! Sinnes ju...Btw I like your ass ;) vi ses den 6.

2007-09-29 @ 13:46:53
URL: http://johannaandersson.blogg.se
Postat av: Lina

3,4 kilo :D fan va bra du e sara, är stolt över dej hihi :D:D åå ja vill oxå ha nya byxor! haha gött att du äntligen börjat köra nu hihi puss

2007-09-29 @ 15:12:12
Postat av: Sara

Linda: haha, klart det är tre olika jeans, det är ju tre olika färger på dom! haha =)
Emma: Yeaaah, like it a loot ;)
Johanna: hihi, tack! Ses den 6.e ja! :D
Lina: Ah, eller hur :D har tillochmed backat o så idag ;)

2007-09-29 @ 15:29:21
URL: http://payinginnaivety.blogg.se
Postat av: Elin

Jag älskar sådana mörka jeans,hihhihi

2007-10-06 @ 17:05:12
URL: http://elinpersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback