Förkyldning är ju typiskt..

image386Jao, då har man åkt på en hemsk förskyldning. Jag hatar verkligen det. Bläää. Min näsa rinner hela tiden & igår blödde jag näseblod. Det gör jag ofta när jag är förkyld. =P Det är inte kul det heller. Jag älskar verkligen otrivin (?) i dagar som dessa. Den gör att jag iaf kan andas och känna smaken på det jag äter..

Men men, ska inte klaga mer. Ikväll är det tränning, får se om jag överlever den.. Det måste jag göra, för jag ska spela med A-laget på söndag! Hehe, lite konstigt med tanke på att jag inte har tränat så speciellt mkt, ja jag har ju iofs mina skäl.. Men jaja, det är kul att tränarna vill ha med mig där. ^^ mhhihi.

Ne, nu ska jag diska för mamma. Våran diskmaskin är ju sönder!!!!!

Kommentarer
Postat av: Teoalida

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback