Fart & fläkt

image387Det var väl det träningen igår handlade om, mkt spring. Ja, när man har Parik som tränare gäller ju inget annat! =P Idag i skolan var det en rolig träning, jag kom tvåa på helgmästaren, o därför fick jag göra 120 situps. jag gjorde 40. haha. Ska man egentligen inte få en belöning om man lyckats bli tvåa? =P heheh.. jaja. Ikväll är det träning igen. Men ingen springning innan idag!! :D Såå härligt så jag kan dö (A) Massa spelövningar idag, o det tackar jag för. Får se till att träna ordentligt till A-lagsmatchen på söndag!! :D

Jag bjussar på en bild på Tom Fletcher idag.  Mumsigt. Hade inte sagt nej til den killen alltå ;)

Wake Up Call - maroon 5. Det är låten just nu liksom =D

Kommentarer
Postat av: emma

yeah mums på tom =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback