Äntligen Söndag..

Nej, jag skoja bara. Jag skoja verkligen!! Söndagar är det värsta som finns. Skola dagen efter o allt det där ni vet.. jag har ju prov i morgon oockså, det är ju trevligt med.. Ska läsa lite innan jag lägger mig. Men i alla fall, för att ha vart en söndag har den vart ganska mysig o så =) Först körde jag med morfar.. och lyssna nu, jag körde ute PÅ VÄGEN, i trafiken.. Fatta att jag darra av nervositet.. Wohoo asså. Men det gick ändå bra för att vara nybörjare om man säger så ;) 

Sedan träffade jag Lina <3 istan för en fika på vallis ^^ Myysigt myyssiigt. :)
image403image405image404
Ni får inga förstorningar.. Vi ser så vita ut i ansiktet, det kanske ni redan ser... hahah.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback