Bal & Studentdags

Nu nalkas det bal och studenter snart. Butikerna börjar sälja massa vita klänningar och ni kan inte ana hur glad jag är som slipper allt detta. Studenten var bland de bästa jag vart med om och självklart allt som hör till. Sy upp balklänning, köpa studentklänning, köpa student mössa och allt det där. Men att slippa det, och själv ha gjort det för 2 år sedan, guud så underbart. Och shit, 2 år? det har gått fucking 2 år, det är faktiskt helt galet:)
 

På tal om något helt annat och på mer vad som har hänt idag. Slaggade hos Peter, vi kollade på filmen Roadtrip, fan va längesedan det var, men shit vad den filmen är rolig! haha Vaknade hyffsat tidigt, fattar inte, så fort jag sover med någon annan vaknar jag tidigt.. Kan inte sova ut, men skitsamma för medans jag låg o gotta mig i sängen gjorde han en riktigt smarrig frukot åt oss. :) Sedan åkte jag själv ut till Lundbystrand, för bajskorven skulle tvätta! Kollade när Jasna dömde & när Karin spela :) Kul o titta på Gymnasie SM som man själv spelade för 2 år sedan! Men sedan fick jag & Lina nog o stack hem.

I morgon är det jobb som gäller:) Sedan åker vi till sthlm på fredag för att se Laaadyyyy Gaaaaaga :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback