hey mr. carter

VAAAAAARFÖR SKULLE MR. CARTER SPELAS PÅ PARK I FREDAGS? Och varför skulle Joey sjunga sönder den på vägen hem? Varför skulle joey blogga om låten, varför är frågan? Nu går det inte att sluta lyssna.

Veckan har i alla fall runnit iväg, kommer knappt ihåg vad jag har gjort.
Vet att jag har spelat match och att vi vann, vet att jag var ute med Joey & Helle i fredags o att det var en mkt trevlig kväll! (mr. carter kvällen)
Och jag vet att Lördagen spenderades med lite möjliga folk. Var o fika med Linda & Emma =) Sedan var jag på Tranquilo & Lounge med Jaz. Och att Lounge var helt jävla knökat! Och jag står på terassen och kollar ner på nivå.. Varför blir jag ledsen när jag är på Longe kollar in Nivå är frågan? haha... Kollar i alla fall in & ser att terassen är full med dansande folk till Berras musik :( Medans jag står och knör på allt jävla folk på Lounge...

Nu är jag bajs hungrig.

Hejdå

A milli a milli a milli A milli a milli a milli


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahahah ja säger ju det! Lil' Wayne is da shit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback