typiskt

Jävla skit. Sitter man o skriver och så lyckas man delita allt. Jättebra..

Tiden står i princip still här hos mig. Väldigt lugnt, alltså inget för mig att göra.. ZzZznaark ungefär.. Men men det är pengar iaf!

Min dag började ju jättebra också när Sara kommer till jobbet och ska hämta sitt morgonkaffe så jag skall fungera! Nej men då är helvetet sönder.. Självklart.. Happ.. det vara bara att knalla upp på sitt rum och beklaga sig till chefen att jag inte hade fått mitt morgonkaffe.. "meeen vaaa i helvete, jag lagade ju den förut" Han gick ner till lunchrummet för han kan ju inte heller vara utan kaffe såklart.. Fick mig ett gott skratt för helt plötsligt sprutade det ut massa vatten ur maskinen "heeeeeeelvete, vaaaafaaaan e dettaaaa" Jag gav upp hoppet av att jag skulle få mitt kaffe, så jag stack upp på kontoret igen. Efter en stund ringer det. "ööhhh du kan nog få ditt kaffe nu" Att tilläggas är att lunchrummet är ca 20-25 m från oss på däcksektionen. Alltså inte långt, men han skulle ringa upp för att berätta! Så jaaaaa äntligen fick jag mitt kaffe! Wonderful! Tack Anders.

Det känns som jag har suttit på jobbet i 20 timmar, men det har gått 2. :'( Låt det bli lite rast snart då!!!

Men ja är glad ändå...

Kommentarer
Postat av: jch

bra bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback