KOMIGEN YOU CAN DOOO IIT!

Japp, sitter och peppar migsjälv. Varför? Jo det ska jag tala om. Jag vill väääldigt gärna ha lite sommarlov faktiskt, därför! Och Sara har bara onsdag, torsdag & fredag kvar att jobba, sedan är jag fri. ujujuj..

Igår var jag & syrran på Allum, vi käka lite på paprika och shoppa lite. Jag köpte världens snyggaste "shorta" från H&M + en jävligt het kjol. Och PAOW så har man en jäääävligt het outfit tills på fredag, smoookin' hooot!! Och JA Joey, ska vara snyggare än dig! Mohahah! Måste vara jätteball när jag inte kan ha klackar.

Jahaja, vad händer annars idag då, jo ingenting. När jag kom till jobbet i morse hade det inte kommit en enda beställning ELLER dagrapport.. Jiiippiiieee skriker jag då, eller inte.. haha, nej jag ska inte klaga, jag tjänar pengar!! =) Ì eftermiddag blir det i alla fall lite sjukgymnastik för min del, gott gott.

Sedan saknar jag min Sabina som är i Norge! Men hon kommer hem på måååndag trallalalalaaaalaaa! :D

Pysselipyss.

Kommentarer
Postat av: BAVE AMIN

Njaaaaaa.. håller på och lär mig!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback