Då vart det måndag igen..

Jao, helgen bara flyger iväg.. Det går snabbt när man har roligt, sant så sant.
I Fredags var jag & flickorna (Lina, Vesna, Jasna & Maria) på Bitter och drog nåra av deras GRYMMA (!) Strawberry Dauiquiris! They are to die for... Muums.. Men jag var ståndaktik & otroligt duktig som bara köpte 1. Första gången i världshistorien det händer säkerligen.. :P
I Lördags vaknade jag upp i Vesnas säng, jao.. Jag & Lina kampa hos henne. Vi drack kaffe, kollade gamla Eurovision videor (vesna är världens fan). Kvällen spenderades med mina damer Joey, Mickan & Lina hemma på min lilla balkong som har sån fin kvällssol... Så efter en delicaaat middag bestående av tacos vart det balkong häng för hela slanten. GOTT! Kl 23 var det dags för mig att köra min lilla Vesna till Centralen, och bussen som skulle ta henne till Serbien! Kommer sakna a lot! :(
Söndagar är ju som alltid bara ligga-i-soffan dagar.. Men jag och Lina var duktiga att ta oss till Gymet, eftersom att vädret svek oss.. Efter det gjorde vi en utmärkt middag! Mmm.. stekt kyckling i mjöl (asgott) med bulgur, sallat & tzatsiki. We're sooo good!

Nu sitter jag här själv på kontoret utan Lotta! Eller vänta chefen e ju här, fan va kuuuul. haha, Verkligen ngn jag kan umgås med.. eller inte. 2 veckor kvar. Håll ut, håll uuuut!

Idag ska jag in till stan o väga mig & kanske hitta ett snyggt Linne på topshop, sedan kanske ja drar till gymet.

På fredag ska jag o mina vänninor (hihi) ut o DAAAANSA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback