Trötter

Idag är jag sjukt trött.. Praktik idag, sov på vilan, sov när jag kom hem.. zZznark.. Japp, som sagt, var på praktiken idag, sedan blev det en sväng till bilskolan för lite tester.. Segt, men ett måste.

Ska läsa lite i min fina kurslitteratur jag har ikväll. Dricka kaffe, kolla 2½ men, Paradise Hotel finalen o sängen.. Det är nog anledningen till att ja är så jävla trött.. Jag sitter uppe för länge o kollar paradise.. Not good. haha men idag är finalen..

Blir jätteledsen när jag ser all denna snö.. Det bara kommer mer o mer o mer.. :'( GO AWAY. Vill ha vår. Snygga skor, snygga kläder & rayban solbrillorna på! Lär få vänta till Maj?


Kommentarer
Postat av: Lina

AAAAAAAAAAAAAAAH TITTA VA BRUN DU ÄR :O

Postat av: Cooks Cideout

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-06-08 @ 08:00:53
URL: http://cooks-cideout.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback