Nu då?

Har försökt skriva de senaste dagarna men det har inte gått att uppdatera! Dåligt blogg.se

Kan ju berätta lite om min trevliga helg som gick waaay too fast!
Fredagen spenderades lite i stan med Lina. Vi luncha, shoppa lite.. Sedan kom hon hem till mig senare på kvällen & vi kollade på The Princess & The Frog. Supersöt film! Gillade den jättemkt =)

I Lördags spelade vi match i Bollebygd.. Vi storspela.. (kanske inte) Men vi vann med 34-22. Huur gött som helst.. Det "firades" med en lite halvplanerad utgång som egentligen inte skulle bli av. Men vi blev sugna o stack ut :) Jag, Vesna, Jasna & Lotta besökte Nivå (näääähää?) denna fina o kalla lördagsnatt. Men vi slapp köa så vi behövde inte frysa fötterna av oss :) Var i alla fall en jäkla kul kväll med goa drinkar & bra musik! Träffade lille A där också så det var ju också trevligt.

Nu hoppas jag att denna veckan går fort som fan. För jag längtar till helgen!
Utgång med Joey blir det! Och så kanske det blir tillsammans med A o hans vänner om de inte gör det dom är bäst på: att banga. Lördagen bjuder ju såklart på en handbollsmatch också, Kungälv som blir drabbade denna gången.

Nu ska ja dra mig tillbaka.
ha det tjocknajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback