Memories

David Guetta dunkas högt i mina högtalare, i like it! Han är måste vara årets artist alltså. Han är fucking grym! Är ju inte stans största fan av House, clubmusic och sådant.. Men han är sjukligt bra, fattar inte hur han kan lyckas varje gång.. When Love Takes Over med Kelly Rowland, Sexy Bitch med Akon, One Love med Estelle (dock inte världens hit) & nu Memories med Kid Cudi.  Tror fan alla har spelats sönder ute på klubbarna. Jesus, men jag gillar det så ja ska inte klaga. Mer David Guetta åt folket!
Och då kommer vi ju spårlöst in på Cuddan! (Kid Cudi, hahah gillar mitt smeknamn). Tror nog Johanna hade nån video i sin blogg på memories med just Guetta.. Och då klickade jag mig vidare till videon o låten han gör tillsammans med Kanye West. Make her say. Låten är bra, men the video SUCKS. Blev jätte ledsen. Cuddan du kunde väl bättre än så !

Dansar garanterat till David Guetta.. (Eller inte, men en bild i alla fall)

(Hard Rock i höstas någon gång. Suger ***. Gå inte dit! haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback