i kinda busy

Mitt hår står åt alla håll o kanter, och då menar jag verkligen det. Blek som ett jävla spöke, 10 ton snor i näsan.. Kan det vara bättre? Och vänta lite... Det är ju så varmt o skönt o fint vänder ute, så bättre kan det inte bli eller?  Nix, mitt humör är inte på topp. Så jävla tråkigt att vara sjuk. Speciellt när man måste vara hemma o plugga hela dagen som jag har gjort idag. Läsa läsa läsa & läsa.. Trevligt!

Helgen har i alla fall vart trevlig även om jag gnäller som en gammal kärring..
i Fredags var Joey här på besök.. Som vanligt haha.. Vi åt tacos som vanligt.. Vi banga utgång som vanligt.. Allt är som vanligt. haha. Zoran & Joey gillar läget haha. Nej, men det var sålkart mysigt, vi tjöta, åt massa mat & godis.

igår var det match mot seriettan Önnered. Vi vann! Så jävla gött..!!! Såååå himla skönt! ah ni som inte spelar fattar inte.. haha.. Men den satt gött som fan i vilket fall!
Lina kom sedan hit, vi åkte in till stan o käka Thai! Muuumigt, sedan hem o kolla lite melodifestival.. Eller i alla fall snabbreprisen! haha.. Sedan vart det film, 40 year old virgin.. Hysteriskt dålig, men ändå rolig. haha.

Och idag har jag som sagt bara pluggat, lagat lite mat imellan, kollat läget på fejjan o inget annat vettigt.
Nu skall jag koka kaffe o sätta på lite vänner till Köping börjar, sedan är det 2½ men :)

Skola i morgon!

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Lina

haha så det blev ingen utgång?:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback