crawl

Crawl - Chris Brown. Jag vet, han är kvinnomisshandlare och borde bojkottas.. Men den låten är riktigt bra, får lite rysningar faktiskt. Så nu lär Johanna slå mig när jag promotar CB.


Här sitter jag i min ensamhet och pratar med mig själv i alla fall. Pluggade, men det var inte tillräckligt kul för att fortsätta med.. Sitter här o väntar på tanten Joey så att jag kan få mat någon gång.. Sedan blir det lite film o så. Hade vart kul att gå ut, men det väntar till nästa helg. =)


Hade körlektion idag också. Har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv som jag gjorde idag när jag körde. Inte för att jag är särskildt rolig (joo det också), men Dennis min lärare är sjuk i huvudet och han säger o gör så roliga grejer. Men det gick i alla fall bra, gjorde lite slarvfel, men vafan i'm only human, För att citera Michael Jackson, haha.


Nej, skriver bara blaja haha är trött o hungrig & nu ska jag gå.
Pussohej leverpastej


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jävla chris brown! Wifebeater go and die!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback