Let me put som Luda in it.

Redan onsdag. Onsdag = Colors på Nef! Yeeeay! Har inte vart med Joey & Helle på detta än =) ska bli najs najs.

Jaa, man kan ju tro att de hära Joey & Helle var mina kompisar, men icke vad jag hade sooo wrooong! ;) Sara var med om vääärldens blåsning. Ingen rolig blåsning heller för den delen. Kan heller inte dra hela storyn här för då blir det en bok ungefär. Men får i alla fall ett sms från ett nummer jag har raderat eftersom ja inte vill ha med den här personen mer att göra. Jag blir huuuur arg som helst och ringer Johanna för att berätta att svinet har hört av sig. (she knows the story) Och såklart så är det JOHANNA DEN JÄVELN som ligger bakom denna cup och bad Helena skriva det från hennes mobil (hade inte hennes nummer) Okej, askul. Eller inte... Men inte en gång till för då kommer jag skicka OG på dig eller något. haha. Fuck.

Nej men nu drar ja till gymet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback