i'll moonwalk up n down your ass

Idag skulle jag vara hos Johanna kl 10. Jag tryckte på snooze typ 23400432 gånger och vaknade 09.58. Men snabb som ja e var jag o hämtade henne säkert 10.05 ;) Vi åkte till Ica för att handla lite frulle. Färskt bröd, juice, yoghurt & salami. Juice eftersom johanna var såååå sugen på det o dricker typ bara en halv dl eftersom att det är "för sött" :P Men okej.. haha. En go frukost med ägg o kaffe o allt man behöver! haha. Mysigt. Sedan körde jag henne till jobbet, taxi som jag är. ;)

Sedan åkte jag hem, adrian var här, lille söting:) Och sedan en sväng till stan o träffade jasna!Trevlig dag. Men nu är jag trött som få. Är fortfarande inte riktigt 100 % frisk ..

I morgon är det utgång! om inte min fot e fuckad..:(

Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hey girl, don't were heals, du ska med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback