Du vill ha det du förlorat, men mig får du inte tillbaks.

Sitter här o lyssnar på Melissa Horn. Hon är helt underbar, hennes texter! GAAAH! Jag säger då det, den kvinnan alltså!!

Annars så har jag det vädigt gott här. Njuter av min ledighet till fullo. Ute o partajar, träffar vänner, tränar, degar.. u naaaame it. I Love it anyway.

Idag har jag blivit blåst också. Jävla Helena ja ville slå dig sååååå hååååårt! FUCKKKKKK!! hahahahah... shit.

En fin bild från förrförra veckans utgång.
Den visar nog våra personligheter rätt bra den här bilden..
Ah.. låter den tala för sig själv.


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, sa ju att du skulle gilla henne

Postat av: Lina

What's uuuuuuuuuuup

2010-08-04 @ 00:18:41
Postat av: Johanna

Omg. I'm speechless Sara. U really got me. Fo real. Det här händer inte ofta. Ett noll till dig.

2010-08-04 @ 01:08:21
URL: http://johannaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback