Påskhelgen

Påskhelgen var en mycket trevlig & rolig helg! Familjen var uppe på landet så jag var bara hemma med massa vänner! :) Jag hämtade Joey efter jobbet i torsdags (tror ja?) vi käka massa påsk godis o hade möjsigt! I fredags var Lina här som skulle med mig o Joey ut!! :)

Vi mötte upp Johanna på bussen, eftersom hon inte han hem till mig o förkröka:P Sedan bar det av till Park Lane. Gästlistan krångla så vi fick ställa oss i vanliga & SJUKT LÅNGA KÖN.. :'( Tog oss väl ca 30 minuter att komma in, men det var de värt, det var som vanligt kul på park o hade en rolig kväll ned tjejerna! :)

Jag & Liiiina


Min nya pose


Zoran & Joey på vift... igen....


Lördagen spenderades bara hemma, sov bort halva dagen, vaknade halv 2!!! Jag gjorde en "påskmiddag". Inte så påskig egentligen, men det var iaf jävligt gott o e stolt över mig själv! Baconlindad ostfylld kycklingfilé, potatisklyftor, sås & vitlöksbröd! Gott som tusan!
Senare på kvällen kom sötisarna Johanna & Mickan o joina oss:) Vi satt o tjöta, lyssna musik, drack vin o hade mysigt!

Söndagen blev det liiiite sovmorgon i alla fall! Sedan bar det av till Allum med brudarna.. Vi shoppade inför kvällen:) Som skulle bestå av en utgång till Nivå =) Kul att gå ut med alla sina bästa vänner någon gång!!! Det blev som sagt Nivå o vi gled så fint in på listan medans alla andra puckon stod i en fet kö. hahaha Det var sånt sjukt drag då det var hon som sjunger stereo love (kommer inte ihåg namnet) som DJ:a o sjöng. På nedre dansgolvet var Berra som alltid spelar nice musik! :) Ännu en trevlig kväll!!

 Jag & Min älskade Joey


Pooosar fint


Snygg- Lina med hatt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback