Onsdag..

Lill-lördag.. Och jag ligger hemma i sängen, rätt skönt faktiskt =) Hade lite feber igår på min födelsedag o allt..
Hade väldigt gärna vart på Nivå ikväll dock, men Johanna kan inte, jag ska inte, så det är lika bra att hålla sig hemma :)
Nu har man kommit igång med skolan också, rätt så mkt att göra.. Men kul på samma gång.. Bara att jag är helt avsvimmad på efteriddagarna när jag kommer hem.. Är så jäkla trött!

Kollade igenom min sms-inkorg förut, brukar jag göra o hitta lite kul att skratta åt ibland.. Och på tal om Nivå o lill-lördag hittade jag lite skoj från Johanna för några veckor sedan vi var där..

Vi satt i taxin på väg hem, (Johanna sätter ju sig självklart där framme, som alltid när vi ska åka taxi hem efter utekväll, å jag får sitta själv där bak.. hehe..) Och efter en stund hör jag (Johanna med) nått ljud.. Och 2 sek efter får jag ett sms.
Från Johanna: Är det du eller han som sjunger? 
Jag svara: Han, hahahahahahah, sjukt roligt..
Johanna: hahahahhahaha

Fatta att jag nästa kissa ner mig av garv....
Sedan eftter en stund börjar käften glappa som fan på taxi chaffisen.. Han börjar snacka om hans sk. fotbolls karriär som ha la ner, pga sina skador osv.. han var tydligen en riktigt talang.. men bla bla bla.. "och nu är jag personlig tränare.." bla bla bla..

När jag sedan var hemma o han skulle släppa av Johanna får jag ett sms efter en stund..
Johanna: Roligaste idioten någonsin....
Herregud vilken rolig snubbe alltså...
Det finns 2 olika taxi chaffisar. Antingen är han SKITTRÅKIG o säger inte ett ord på hela vägen hem, eller så är dom helt sjuka i huvudet o man garvar ihjäl sig..

Vet inte varför jag tog upp detta, men vi hade kul..
haha puss på er


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hhaha, ja blev fan rädd när jag skulle åka själv sista biten.. han hade inte all hästar hemma!

2009-09-25 @ 18:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback