Det ballade ur..

Igår fick jag sluta kl 12! Så himla skönt :) Jag åkte in till stan och mötte upp Johanna & Amela för att ta en fika och shoppa lite! Det blev en snygg tröja från H&M, samt lite underkläder & ett nagellack. Johanna lyckades också skrämma ihjäl mig med att "tappa bort sitt bankomat kort" Vi sprang runt som yra höns där vi hade vart, men det slutade med att det faktiskt låg i hennes väska... hahahah gud..

Så vart det en utgång igår med också. Det blev Nivå.. suuuupriiiise! Det var grymt mkt folk igår och det var asball.. Så länge det varade! :) Blev en otroligt tidig kväll eftersom att min vän inte mådde så bra, haha! :D No more fish-shots for us.. 

Min dag idag började ju inte jättebra, när man vaknar kl 8 och är CP bakis... Men det gick över lite smått och sedan vart det dags för hockey :) Jag, mamma, pappa, Agga & David var o kollade när Frölunda spelade lika mot Djurgården.. Tråkig match också..

Ikväll ska jag sova tidigt och ladda inför matchen i morgon! KIF möter sport.. Hoppas på en till vinst!! =)

Nu har äntligen Jay Seans album kommit upp på Spotify! As sköna låtar! Rekommenderas!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Faaan sara! Har världens ångest, vill vrida tillbaka tiden till i fredags och inte shotta! Aldrig mer Sara, aldrig mer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback