You could be a sweet dream or a beautiful nightmare...

God eftermiddag!
Helgen har varit väldigt trevlig och rolig.. som vanligt, men det har ju gjort att den har sprungit iväg också..

I Fredags efter jobbet var det hem o vila så man orkade med utgången med tjejerna.. Johanna & Mikaela kom hit, vi drack lite vin medans Johanna fixade sig.. Vi åkte in rätt tidigt så vi var säkra på att alla skulle komma in, vilket vi nog hade gjort ändå.. Men vi var i alla fall nästan först där! hahh.. Lite segt i början, men det blev roligt senare! Blev en riktig girls night out på Inferno & hade i alla fall trevligt.. :)

Halva Lördagen tillbringade Johanna här, som hade sovit över.. Sedan när hon hade gått blev det lite knasigt och jag blev sur eftersom det inte blev som jag ville/hoppats på, så det blev att ja gick ner till Johanna på kvällen där igen o kollade på film och tröståt.. haha..
Så nu har jag gått o surat i 1½ dag för en liten skitsak egentligen.. men så är det..

Söndag, och jag har vart på Allum med Lina, fortfarande lite grinig haha.. men det släpper nog snart! :P
Nu ska ja hjälpa morsan med maten..

Puss o hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback