Vårväder

Idag när vi var ute med barnen på jobbet var det helt underbart väder! Solen sken och det var faktiskt rätt så varmt.. Ingen halsduk o vantar då inte.. Hoppas verkligen att det går emot varmare dagar nu, är så less på detta väder..

Efter jobbet åkte jag direkt för att gyma.. Jag var lite tidig så jag stack in på solariumet en sväng.. Nu är verkligen thai färgen helt borta.. jaja.. Sedan träffa ja Lina.. Vi körde en liten runda på gymet som var helt PROPPFULLT idag.. har seriöst aldrig sett så mkt människor där förut, fanns nästan inte en maskin ledig nån gång.. Såg snyggingen där idag med.. hahaha! Roligt värre.

I morgon börjar jag 06.30..!! hahah härligt att gå upp så tidigt.. Men ändå så är det de dagarna som är bäst då man slutar 14 :D

Bjuder på denna härliga innan jag ska sova.

Kommentarer
Postat av: Lina

hahahahha han är verkligen så jävla bäst!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback