Tisdag

Hej hopp!

Rast.. och skönt att få pusta ut lite ! Vart lite stressigt här nu.. har min rast 1½ timme för sent.. så ni förstår..
Annars är allt fint, men jag undrar vad tusan som händer när det bara kommer snö på dethär viset.. GÅr inte för sig, Jag är ju väldigt smart också som inte tar min vinterjacka.. Då får jag väl gå runt o frysa då..

Och så har jag gjort det igen.. tappat mitt läppsyl .. För 120 gången antar jag.. Kan nog vara så att jag tappade den i bilen på väg hem i lördags.. Så då kanske A har fått sig ett snyggt lipshine! hahaha... Nästa gång jag är i en affär ska jag köpa mig 10 stycken.. För jag tappar fan bort ett i veckan.. Jag är hopplös.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

haha! stackare som tappar bort dem hela tiden :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback