Handbollshelg

Denna helgen har änna vart fullproppad med handboll! I fredags sov jag ju hos Lina. Och dagen efter var det A-lagsmatch.. Där vi sög lite.. Alltså.. Loosa.. Men pappa var och kolla, så det var ju roligt!
Efter det var de hem o packa om väskan och sedan hem till Vesna för att kolla melodifestivalen med Jasna! haha vi hade en väldigt rolig kväll.. Skrattar ihjäl mig när jag är med de brudarna alltså!

Idag var det en 2 timmars resa till Strömstad för att spela med B - laget.. Var ändå en rätt rolig bilresa dit, men tanke på att jag satt med de bäääästa. Jag, Jasna, Vesna, Lina & Talar hade PAARTY hela vägen dit med mina ny gjorda skivor! hahaha! Det blev i alla fall vinst för oss! Skitkul att spela var det också! :)

Ikväll blir det Bones, Beck.. Och kanske lite Shan Atci om  jag hittar skivan..

Jag & Lina


hahahah ett så kallat lagfoto! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback